جريدة اخبارية شاملة
رئيس التحرير طارق شلتوت

هنرجع لبعض.. أحمد العوضي يرد علي تصريحات ياسمين عبد العزيز في برنامج صاحبة السعادة

كشفت مصادر عن رد فعل النجم أحمد العوضي بعد تصريحات طليقته الفنانة ياسمين عبد العزيز في برنامج صاحبة السعادة حيث كشفت لأول مرة أسباب انفصالهما
وقالت المصادر أن أحمد تواصل مع ياسمين وطلب عودتهما رسميا إلا أنها وعدته بالرد بعد قيامها بصلاة استخارة فيما أكد العوضي لياسمين أنهما سوف يعودان حتي لا تموت قصة الحب بينهما .

وقالت ياسمين عبد العزيز: «أنا عارفة أن أحمد العوضي بيحبني، وهو عارف أني بحبه، بعيدا عن في سبب من الأسباب مينفعش أطلع أتكلم في ومش خيانة خالص، وفي ناس مش بيعملوا حاجات بقالهم فترة غير أنهم يأذوني».

- Advertisement -

وقالت ياسمين عبد العزيز: «أنا مش هينفع أتكلم في تفاصيل الموضوع، والجمهور اللي بيحبونا عايزنا مع بعض، لأنهم حبونا مع بعض، وفي ناس بتتمنى لينا الشر والأذي، هما قاعدوا يقولوا أننا شوفنا بعض في حفل سحور برمضان، ودا محصلش خالص، يا جماعة ارحمونا بجد بلاش كلام بيتقال كدب».
وأضافت: «من ساعة ما الطلاق ما حصل وأنا حاسة أني في حاجة في قلبي وجعاني، ومش عارفة لو شفته في مكان عام هعمل أية، وطول الوقت بهرب، بفتح كل مواقع التواصل الاجتماعي الاقي صورنا مع بعض بتوجع أوي، وبالذات لو أنتِ كمان بتحبي الشخص دا».